Thursday, November 17, 2011

Yang Tak Pernah Berubah ...

Orang kata , aku ni sama macam dulu

Kecik je ..tak jugak besar-besar tak kiralah makan banyak macam mana pun , makan selera macam mana pun . Dahnya memang keturunan aku ni kekal 'slim shady' sampai umur 45 . Bila dah umur 45 , dah mula gemuk lepas tu tak kurus-kurus pulak dah . Hehehe . Kira rezeki aku , memang tak payah nak susah payah pk pasal nak diet bagai ni . Cuma kena jaga jugaklah makan ..utk kesihatan . Paling best , baju yang aku pakai masa tingkatan 5 dulu , masih boleh pakai sampai sekarang !

Orang kata aku ni sama je macam dulu

Anti sosial , tak suka campur orang , kera sumbang , buat hal sendiri . Kalau orang tak kenal aku , mesti ingat aku ni MAHA sombong , padahal aku punyalah baik hati , sopan santun berbudi bahasa (melampau punya puji diri) hehehe .
Aku tak sombong pun . Dah memang nature aku , tak suka campur orang sangat . Dah memang nature aku suka perati je ...pastu kumpul-kumpul buat novel , ada jugak income hahahaha

Orang kata aku ni sama je macam dulu

Suka simpan rahsia . Rahsia orang , rahsia sendiri , suka letak dalam peti besi . Dahnya kalau ramai sangat yang tahu , tu kita dah tak panggil rahsia dah tu . Agak-agaklah kan .

Orang kata aku ni sama je macam dulu


Ada 'sawan pen' . Kat mana-mana ada aku , mesti ada pen . Kawan aku dulu kat kolej , masa baring kat tilam aku , jumpa pen bawah bantal . Bila datang rumah aku , jumpa pen dalam laci sudu , ada pen dalam kereta , dalam henbeg jangan katalah , memang sentiasa ada pen . Aku tak tahu kenapa tapi dah biasa . Senang kalau nak tulis apa-apa walaupun kadang-kadang tu bukanlah tulis benda berfaedah sangat . Hehehe
Banyak benda yang tak berubah sama macam banyak benda yang berubah ...status ...dulu tak kahwin , sekarang dah kahwin . Dulu study , skang dah keje . Dulu kaki merajuk tak kira dengan siapa sekarang dah bolehlah pk sket (kdg2 je buat) hehehe .

Berubah atau tak , pilihan sendiri . Ada benda yang nak atau tak ...kita kena ubah . Ada benda yang kalau tak berubah adalah lebih baik dari berubah seperti ada perkara yang kalau ubah adalah lebih baik dari tak ubah (pk sendiri ayat berbelit2 aku ni)

Hahahaha

“Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we’ve been waiting for. We are the change that we seek.”

-Barack Obama-

No comments:

Post a Comment