Monday, September 5, 2011

Akhirnya .... Beraya di rumah Che det

Akhirnya ...dapat jugak aku jupe Che DET ngan Tun Siti Hasmah ni . Sebenarnya dah lama dah nak pergi ..dah ebrapa kali raya nak pergi . Tapi selalunya dorang buat open house masa aku masih kat kg lagi ...jadi tak dapat lah pergi , kebetulan tahun ni , aku dah balik KL . Dapatlah aku pergi . Padahal rumah aku ngan umah Che Det kat The Mines tu dekat je .

Tapi korang jangan salah paham . Dekat tu , bukan ler maknanya umah aku pun sama dalam Golf Club tu . Gila ko . Kalao umah aku dah dalam Golf Club tu .... apa barang aku nak keje jadik kuli kat kompeni melayu terkaya kat Mesia ni kekeke .

Maksud aku dekat ...sbb umah aku pun kat Seri Kembangan . Takder lah satu perumahan kan heheheh . Umah dalam tu ..beso2 ...dah macam kilang kain aku nengoknya .

Dan lagi , sempat aku mintak otograph kat buku aku ni kekekke

Punya aku tamak nak sign beso tu ....aku bleh bawak whiteboard marker ...tak mo pakai pen ... skali Che Det nak bukak penutupnya ..tak boleh kekekek . Sian tau , tak baik dera orang tua , montel terus kejar nak bukak kan ..pastu bodyguard dia pun tolong bukakkan marker pen tu hahahah .

Tapi dorang ebrdua ni mmg best . Senyum je ...dari kul 10 pagi sampai 5 ptg kena menten senyum je...lenguh jugak engsel mulut yek . Tu kalo sampai kul 5 ptg ...rasanya sampai kul 7 ada lagi kot ....

Apapun , semoga kedua2 diberkati Allah selalu .

Apa ? kata aku eksen ? ada aku kisah ...bak kata kata D ....KO ADA ? hahahahha

Aku mmg minat che det ...sbb kiranya aku ni mmg generasi pemerintahan che det ler ..dah atenya dia memerintah 22 tahun ...kan ke lama tu ... alangkan anak buah aku masa umur 6 tahun dulu ....dia boleh taya kat ayah aku

"tok ..kalo UMNO ni mati ..siapa ganti ?"

UMNO yang dia kata tu merujuk pada Pak Lah ... sbb masa tu Pak Lah ada kat TV ...berita .... dia rasa Pak Lah tu UMNO hahahhaa . Umur baru 5 tahun , dah nak tolong pk masalah negara kekekeke . Ada orang umur dah 60 , sibuk nak pk cara nak huru harakan negara ...muehehehe. Padahal Pak Lah memerintah dua penggal je ... lagilah 22

No comments:

Post a Comment