Tuesday, June 18, 2013

Pesta Buku Antarabangsa KL-PWTC....kot .........

Bertempat di????





Ni lah kekdahnya kalo acara dah 18 tahun baru nak tulis kat blog ....

Nampak sangat blog ko "so yesterday" hokey



Takperlah ... blog ni mmg tujuannya menghiburkan hati sendiri je pun .... tak saper kisah pun kewujudannya muehehehhe



Kat PWTC kot ...dah lah ..meh layan gambo


Bila? 3 May ....2013 ...


Skang 18 Jun ...2013 ...eh takder lah lama sangat ..tahun masih sama
Bz la skang ...alasan standard  kekekeke

Meh lah layan gambo sebelum aku membebel lebih pjg (bukan dah panjang dah ke?)


Ni Kak Maria .... TQ utk layanan yang baik ..siap dapat sevenir lagi ...lupa plak nak amik gambo sebenir tu heheheheh


Peminat? Eh! ada peminat ke ...bajet Erra Fazira sangat ok (yg tudung pink tu yang bajet Erra Fazira, bukan tudung bunga2 tu, yang tudung bunga2 tu ok je) .... hehehe .....

Dan ...peminat lagi ...kompom je tu peminat ko .... redha jelah ko dik kalo ko nampak gambo ko dalam ni .... jangan ko claim royalti dah ...claim hakak ni idok ler macam Ahadiat Akashah banyaknya kan ... hehehehe

Ni pose aku dari mula datang sampai nak balik ...tak tahu nak buat muka macam mana selama kat sana pukul 11pagi  sampai 5 petang ok ...sungguh la kerja2 promosi buku, sign2 otograph ni sangat lah "tak sejiwa" dengan aku heheheh
 
Lebihnya aku duk sebuk kira berapa kali row Hlovate di topap...kalo novel aku laku macam tu....cukup taun memang aku beli mini cooper sebijik kaler hijau ..cash ...makan hati ler hehehe


Peminat lagi ....nebes mak ....hahahaha (tudung dia hijau)

To be honest ..setiap kali promosi aku mmg extra excited kalo ada yang mintak sign tu lelaki ...bukan aku nak ngorat la ..buruk sangka la korang ni ...sebab lelaki kan jarang nak baca2 novel ...lagi kalo rekues tulis nama sendiri kat buku ....maksudnya buku tu utk dia lah kan? Kira ni macam 'Rare case' lah gitu ...hehehhe
 
Baca tak baca belakang citer ...aku ada kawan yang hobi dia beli novel ... bukan baca novel .... (Biha bukan nama sebenar) heheheh

Motif? macam biasa ... kiri baca buku ...kanan reply whatsapp .... kelas tak? kekekkee

Nampak sangat kaunter ko kosong je sampai macam2 pose sempat ko buat .... hmmm lambat lagilah ko nak jadi jutawan dengan menulis ni hehehhe

Pose takder motip ..macam selalu ...
 
Ni gambar bermotifkan riak. "Perasaan" sungguh ...
 
Ni? Aku tak tahu dah nak letak caption apa ...apapun TQ Biha ngan Mimi yang sanggup cuti, datang buat kacau dan merosakkan motif sopan santun aku ....boleh dia hebohkan kat opis kata aku kat sana punya mood sopan kepit2 ...tak macam kat opis ...tak menjaga kredibiliti aku langsung!
 
Apapun TQ muah3
 
Pada yang ada mintak otogarph ...tp gambo takder dalam ni ..jangan berkecil hati ...kerana tidak lah apa2 sekiranya gambo anda tidak keluar dalam blog yang tak baper sen ni...hehehe
 
Lagipun yang ada gambo ni ...yang mintak otograph masa montel ada kat booth tu .... lepas2 tu dia pun hilang dengan kamera dengan dia skali ... hehehhe
 
Apapun TQ utk semua
 

No comments:

Post a Comment