Monday, June 10, 2013

Jalan2 Cari Pasal Musim Hujan - Melaka - Edisi 2

Edisi seterusnya ....
 
Ni masa tunggu gambo siap ..kitorang buat gambo yang masuk dalam kotak tu ...
Sumpah panas ..... tak nak buat lagi dah
Pastu menunggu punya lama ....

Shopping .... sbb hujan ...mmg shopping jelah yang boleh buat ...heheheh

Aktiviti hujan ...amiklah gambo sendiri ..sian aku tgk masing2 hahahhaa

Aku ..beli selipo hahahahha

Tak nampak plak bf aku neh .....
 
Cahaya ibu penyayang sangat ko G ....hahahhaa
 
Menunggu punya lama ...mcm2 pose kitorang buat ....hehehehe

Pahlawan Walk...dah cun tempat ni ..zaman2 aku bercekerama dulu tak cun
 
Saja pose bajet model ...baju sama ngan kaler kete hahahaha

Gambar takder motip ..montel suh letak ...dia kata cantik.... pakai kamera mahal dia ..ah! ada mak kesah kamera mahal dia mencaras potensi kamera hijau aku tu hahahaha

Pun sama ...pose takder motip hahahaha
Jonker walk ....malam ..tak masuk sbb renyai2 ..ada budak ... lagipun penuh manusia ...dan kitorang plak balik dari Umbai dah lewat sangat .... baik balik je tido hehehehe
Bendera ni tolong ler ambik perhatian sket ...salah ni kalo ikut akta bendera ...dah rupa roti jala dah nengoknya

No comments:

Post a Comment