Friday, June 7, 2013

Jalan2 Cari Pasal Musim Hujan - Melaka - Edisi 4 [Sayonara melaka...jupe lagi musim depan]

Edisi 4 ...
Sila paham gambo2 ni tak ikut susunan ....
 
Ni makan2 kat .... Alor Gajah ...Kendong nama tempat itu ...aku dah cek ngan Ila ...sbb dah lupa ... maklumlah kejadian dah lama sangat ...aku kalo baru pergi smlm pun aku dah lupa...lagilah dah berbulan kan?
(start lah nak tulis byk tu ...)  
Makan asam pedas lagi tu ...

Ni ...tak tahu nak tulis apa ...panorama dewan makan gamaknya

Balik menuju ferrari setelah kekenyangan ...Asam pedas dia mmg owesome ...bau belacan tangan aku sampai KL ... mmg best kecuali asam pedas mak aku masuk bertanding ...maka dia akan kalah ...kalo tak masih boleh lagi ...dia berjaya membuat muka aku berpeluh2, merah dan kepala gatal sambil aku terus makan ..tu maknanya sedap lah tu ....

Air botol ni ditemui dilokasi kejadian ...
teringat kecik2 selalu beli air ni
Oren Bodoh orang panggil
Tapi bila dah besar aku kurang sket minum air gas ...
lagipun skang eksen sket ...kalo minum air gas nak root beer ...f&n ...yang bodoh2 ni tak main kekeke
 
Ni pandangan lokasi tadi dari luar .....

No comments:

Post a Comment