Friday, June 7, 2013

Jalan2 Cari Pasal Musim Hujan - Melaka - Edisi 1 [Melaka Aku Datang]

Dah lama sungguh dah aku tak update blog ni ....

Marilah dengar aku membebel lagi ek ....

Kali ni aku nak citer pasal OUting PS Derhaka ....

Setelah berbulan2 merancang .... wah ...mcm pesta kawen gamaknya .... padahal nak outing ke Melaka je .... kitorang biasa lah ... nak plan p Sungai Congkak pun berbulan2 ...lagi ke Melaka ...tu belum ke New York ..sampai anak aku masuk tadika lah baru proposal tu lulus hehehe

Detail as per below (macam tulis kat email)
Date : 6-7 April 2013
Tempat : Melaka
Waktu bertolak : Pukul 10 - Tunggu kat Tol Senawang

Ok ...kali ni Misi aku ...nak taip sket2 je kat gambo .... sbb aku tgk ...blog org lain ... satu gambo satu ayat ....blog aku satu gambo penerangan 4 muka surat ...aku malas la nak nampak macam penulis "haruk kuasa" sangat ...aku tgh nak ebrubah ni ..cuba support sket kekekeke

Ok ...malas taip lagi ...mari kita menjamu mata

Besday girl kekdahnya ..padahal besday dah dkt sebulan habis ...takper ..expirednya next year kan?

 
 
Homestay kitorang ... ok lah dari kena merempat tepi sungai melaka ...murah ...dan selesa ...cuma jauh dari port2 best ....
kete kuning ...kredit to Shamimi
Kete Ferrari aku tak nampak dalam ni (gelak sopan)
 
Potluck ... mmg itenery mula2 ...makan .... kitorang ni mmg takleh lapo ...lapo boleh menyebabkan kitorang lebih garang dari biasa hehehhe


again ...kek tadi ....
 
Misi berikut ...masih makan .... Coconut shake ....ada citer hampeh kat sini ... hahahah
  
Biha ...dia sakit kaki ... kitorg merayu2 supaya dia pegi ...sian ..terpaksa lah pegi demi nak meggembirakan kitorang hahaha syabas bette.... (gaya ram cakap)

Ni tempat makan dia .... boleh lah ..servis cepat ...

Korang paham tak tulisan dia ni maksud apa?
Aku, Kak Ely ..dengan ekin gigih beratur kat sini .... rupanya maksud benda alah ni ... nak bungkus tu beratur kat luar ...nak makan ...kat dalam ...kat gerai tu ..(gambar atas)
Patut lah mamat2 tu duk ushar je kitorang ...ingatkan kitorang HOT ..rupanya sbb kitorang SENGAL (ni kena tulis panjang ...mana boleh buat cerita dalam dua perkataan...nak kutuk aku lah tu tulis panjang)
Masuk2 je si Montel gelakkan kitorang dengan perut bergoncang ..padahal dia yang suh beratur ... geram tul aku

Jom secawan .....
 
Gambar tak ikut susunan ...ni gambo sebelum balik ni ...
 
Again ..gambo sama ...pose je lain ...
 
Bersambung edisi berikutnya

No comments:

Post a Comment