Friday, August 3, 2012

My New Novel ....

Akhirnya ....setelah sekian lama menunggu ...keluar jugak novel baru aku .... last year mmg aku tak kuar apa2 novel sbb BZ ....

JANGAN LUPA NAMA KU ....


Sebenarnya manuskrip ni dah lama dah aku PERAP ...sbb aku nak kuarkan bila betul2 masa nya sesuai ...dan mungkin sekarang masa yang sesuai

Tapi dek lamanya manuskrip ni aku PERAM ...baru aku perasan beberapa perkara termasuk

Watak utama novel ni ...namanya sama ngan nama PE aku ...haruslah di ketahui bahawasanya manuskrip ini dibuat masa aku dengan PE aku belum lagi bergabung tenaga, berhempas pulas buat project yang mana telah merapatkan hubungan kami (rapat ler sangat) . Manuskrip ni dicipta sewaktu PE aku masih malu2 lagi ..sopan santun dengan mode pemuda harapan bangsa lagi ...siap bahasa kan diri dia dengan nama lagi ...boleh bayang betapa sopan dia waktu itu? sekarang ? main aku ko je ....panggil pun memekik2 je ... jimat bil telefon hahahah ...habis sume sopan santun tu dah hilang .... memang kalo nak jadikan menantu ...kena buat calculation sekali lagi hehehhe

Soalan pertama aku terima :
Apsal tukar nama?
Apsal tukar publisher?

Jawapan ....tukar nama sbb aku tukar publisher ....hahaha boleh? ni kalo kat uni buat jawapan camni ...mmg kena repeat paper ler ...pastu jupe lecturer sama sem depan.

Sebab tukar publisher ?
Saja nak beralih angin dan perlu diketahui bahawa aku tukar publisher bukan sebab ada masalah dengan publisher lama .
Publisher lama sangat baik
Royalti pun aku dapat tepat pada masa
KAMI SANGAT OK

Aku tukar nama ...sbb nama lama adalah untuk novel bersama publisher lama.
Jadi memandangkan aku tukar publisher, maka adalah lebih baik dan lebih sopan (eceh!) utk aku tukar nama.

Tu je buat masa ni ...nak balik kg...tak der mood nak tulis banyak (padahal banyak jugak)

Akhir kata ...BELI JANGAN TAK BELI HAHAHHAHA

Tapi buku ni hanya akan ada dipasaran sekitar bulan 9 nanti ...sekian tima kasih heheheh




2 comments:

  1. x sabo nyer nk miliki novel ini...
    harap berbaloi k...kikiki..
    oleh krn ko kwn aku, mmg aku akn support kwn aku dlu... =)
    (kalu novel ni xsdp nanti aku hadiahkan kt ko smula..ketika tu ko faham la yer...hihihihi... =D)

    ReplyDelete
  2. hahahhaa

    mak SENTAP ...tak kira mak SENTAP jugak wakakaka

    3 sept baru berada dipasaran .... harap menanti dengan sabar hehehehe

    ReplyDelete