Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya

Hari ni nak ucap selamat hari raya , mahap zahir batin kat sume readers blog ni

kat kawan2 opis ... Biha , Nora , Kak asmah , kak shida , Kak Mah dan sesaper ler yang ada baca blog ni ..mintak ampun bebanyak . Pada Biha yang hari tu berminggu2 terpaksa gantikan kerja aku ...kekekke tima kasih ler ...Jasamu dikenang . Kang naik raya i banjer u biskut ...made in kedai ahhaha tahun ni aku takder buat biskut barang sebijik pun !

Pada Kak D ...yang jauh dimata dekat dihati ..cewah ...ala2 ko MARIA ! hahahaha ...tima kasih sbb bagi semangat utk terus hidup . Selamat hari raya , mahap zahir batin .

Eh Apsal aku rasa macam ucapan FAREWELL je ni ? kekekeke

Semoga raya kali ni best . Jangan lupa posa sunat lepas raya . Aku ni tak tahu ler tahun ni buat ke tak posa 6 ...dengan kena ganti posa banyak ni huhuhu . Semoga ditabahkan hati

Baik2 memandu balik ke kampung . Ingat sket bukan korang je bayar tol ..aku pun BAYO ! hahahha . Jangan main mercun ...ingat ..jari2 ni aset kita ....kang kalo dah takder jari ..takkan ko nak menaip pakai jari kaki kot ....kalo skill takperlah jugak (eh buruk lak membayangkannya ...sila jangan pakai skirt) hahahaha

Oh Ya , satu lagi aku nak mintak mahap kat PE aku ...Afif Zen ... aku rasa dia tak baca blog aku ....tapi sekutu dia Biha , bolehlah tolong sampaikan dia . Aku mintak mahap bebanyak kat dia . Dah lah aku salu panggil dia AFRO ....hahahahaha ampun2 ...aku tobat jap

dan pada boss aku ...en Arsil ..[ni pun mintak sekutu dia tolong sampaikan sbb aku rasa bos aku tak baca blog aku]
mahap ler terkasar bahasa tersilap bicara .... aku kan kadang2 bergurau "diluar litar lumba" gitu . Ampun ye heheheheh

ucapan spesel utk bos aku

1-projek kita kan untung banyak bos ...apa kata lepas raya nanti kita buat makan2 sket ...hehehehhe
2-kami2 ni ...yang takder bonus ni ..boss tak tergerak ke nak bagi duit raya sebagai pengubat jiwa lara ...sian lah kitorang rakyat marhain ni ...bos takper lah duit banyak ...gaji 10 bulan dulu tak pakai lagi ....kitorang , 10 bulan depan dah terpakai dah kekekekek

akhir kata ...selamat hari raya utk semua . Panjang umur , murah rezeki , kita jupe lagi . Kalo tak panjang umur ...jangan lupa sedekahkan fatihah kat aku nanti huhuhuh


No comments:

Post a Comment