Tuesday, August 23, 2011

Edisi Bercakap Benar

Masa aku kerja kat kompeni lama dulu , senior aku seorang cina , aku panggil dia Ms Ho ..agak berusia (hampir sebaya mak aku) ada pesan

"cakap yang betul , kena marah ..of course kena marah ..but at least people still believe u in future"

Sepanjang aku kerja , aku ingat pesan tu . Banyak kali jugak aku kena marah disebabkan beberapa kesilapan tapi aku mengaku sehingga ada satu hari , seseorang cuba menyalahkan aku ..bos aku amsih kata  "i kenal dia ... dia tak tipu punya" jadi pesanan dia mmg berbaloi2

Hari ni nak citer pasal orang si menipu

ni dah masuk edisi LEPAS GERAM . Kalau bohong sekali ..orang percaya lah ...orang belum kenal . Bohong dua kali , orang masih percaya , mungkin tersilap paham . Tapi kalo dah kali ketiga ....
Sendiri mahu ingatlah

"dengar boleh , percaya jangan" muehehehhe

Jadi pesanan saya ...toksahlah nipu . Jangan gunakan orang utk kepentingan diri sendiri . Toksah nak KELDAI kan orang sangat ....

AM SO SORRY ler kekekekke

No comments:

Post a Comment