Friday, March 18, 2011

Mencaca marba kan blog

Hahahaha (belum tulis dah nak gelak)

kesian aku tgk blog aku ni .
dah bercelaru dah jadinya .

Punca ? dahnya aku gatal tekan setting sana sini .
konon nak bagi elok , terus berkecamuk .

Ni namanya tikus baikkan labu ... kesian kat labu ... membazir macam tu je ...kalo buat bingka labu kan best . hahahaha

Aku mulanya tadi , nak letak novel baru dalam ni . Selepas 700 kali tekan (macam biasa , hanya utk kesan dramatik) berjaya ler letak gambo tu ....tapi kecik je jadiknya . Boleh ler tu .

Lepas tu nak edit tulisan plak ...sbb tak nampak . Kalau ikut aku , mmg sume nak letak kaler hijau ....dahnya aku nak obsess ngan kaler hijau . Tapi tulisan plak tak boleh baca . Tujuan blog ni diwujudkan kan nak bagi orang boleh baca ...kalo setakat nak baca pun tak nampak , baik takyah . hehehe

Lepas tu , aku nak letak gambar aku ngan montel plak . Tapi yang ni belum berjaya . Hahaha . Tadi aku letak , tu dia ...penuh gambar dahi montel je (maklum ler , montel kan dahi luas ....sayup mata memandang) terus aku delete . Karang aku cuba lagi . Hahahaha

No comments:

Post a Comment