Friday, December 26, 2014

After 17 years [Post extra OLDIES] hahahaha

 
 
Citernya camni ...last raya hari tu ... ada buat reunion kawan2 sekolah ...SPM 1997 [yang gigih dan rajin nak kira umur aku tu ...bleh amik calculator skang, mak hokeh je] hahhahaha

Sebenonya plan nak buat reunion ni lama dah ...tp bukan senang nak kumpul semua ...lagi plak dah 17 tahun lamanya ... So setinggi2 ucapan tahniah dan penghargaan untuk urusetia

Noraziah Abd Rahman
Siti Ruhani

Saja nak highlight nama dua orang ni dalam blog aku yang x seberapa ni... yang lain2, yang banyak membantu ...aku xleh nak tulis nama takut keciciran kang ada plak yang berkecil hati.
 OK ..ni tukang bako sate, baki kambing ..segala kaki bako ...Azrul yang baju pepel ... anak dua dah ..lelaki ..sorang dah UPSR .... untungla kawen awal....dia paling awal kawen tau ..HOT STUFF katanya heheheheh
 
Sila jamu mata...

 Koleksi makanan yang tersedia ...utk menikmati makanan yang melambak banyak ni ..urusetia cuma kutip 30 hengget ...berbaloi2 tau ..kalah buffet hotel .... hahahhahaa 30 hengget tu plak satu family ...kalo kat hotel...jangan ko harap
Ada jugaklah sumbangan makanan dari penaja ... tapi sebab aku tak ada senarai penuh para penaja ...maka .... kita doakan para penaja bertambah kaya jelah ek ..next reunion ..bleh taja lagi hahahaha
 
Ni para tetamu yang hadir ... baju hijau tshirt tu ... Faizal.... yang baju melayu biru (biru ke tu?) Fairus ...adik beradik dia .....tapi satu kelas masa sekolah menengah dulu sbb abang kena peralihan ...dulu sekolah cina...baju putih tu aku x dpt kenalpasti siapa sbb membelakang

 ok.....cuba cari aku dimana hahahahhaa dengan aku yang saiz XS ni ...korang kena cari dalam gambo cenobet ni...mmg ko tak jupe ... aku sebalik meja sana ....tudung hijau tu ..Zarina ...anak dua ..gegirl dua2 .....
 Ok ... hujung kerusi tu ...pakai tudung pink jalur2 tu aku hahahahaha nasib baik kitorang dating awal...dapat port bawah kipas ....muahahhahaa  sebelah aku tu ...Azlina ..bestfren aku sejak sekolah ..anak dah 3 .....
 Ni ....tak tahu nak tulis apa ...enjoy the picture jelah ek hahahahhaa
 Ni ...koleksi kete ...yang aku pun tak tahu apa motif nak letak dalam ni ..dah dia ada dalam folder reunion ..aku letak jelah .... takder plak kete Hummer aku dalam ni ...(melampo) hahahahaa
 Sessi menanti kehadiran dif2 terhormat ...hahahahaha
 Lagi ....
 Ok...baju merah tu lah Nor aziah ...organizer dan juga tuan rumah pada event ni ..TQ as kerana bersusah payah sediakan semuanya ...anak dah 4 ...3 lelaki ..dalam perut tu pompan ..."dah siap dah" waktu post ini ditulis...bayangkan aku punya lambat update ..sampai org mengandung siap ebranak baru aku hapdet hahahaha
 Ni ...anak2 kawan2 aku ..yg aku tak dapat kenalpasti anak siapa ... rupa mak bapak dia pun aku ingat tak ingat ...nak suh aku ingat muka anak2 dorang plak? hahahahha
Baju hijau tu Suhana ...panggil wan ...anak dua kot kalo tak silap ..slim shady kan ...sama je macam dulu heheehhehe (sila bangga)
 Ni pun anak siapa aku tak tahu ...
 Satu lagi gambo takder motif....buat meriah suasana je ...cari kasut sendiri .... kasut aku sebelah kanan..dua dari atas ...coklat hahahahhaa
 Makanan lagi ...
Dan lagi
 
 Dan lagi2 ...
 Ok...kitorang buat bacaan marhaban ..dan selawat la sket ..pembacaan doa oleh Zamri Abu Bakar (tak jupe gambo dia  dalam folder reunion aku)
Ni anak siapa aku pun tak pasti ... samaada anak husin atau anak eddy khirin hahaha
sorry ek kalo salah




 View dari jauh ....kononnya

 Sessi kutip duit raya .... anak aku kecik lagi...jadi banyak keciciran ...harap 10 tahun lagi kita buat reunion lagi ek ..time tu anak aku dah cukup gagah untuk huat collection hahahaha


 Ni siapa ek? Yusri kot .. susah la nak teka dari belakang
 Eh ni mcm anak eddy ...hahaha suka hati la ...lain kali pakai nametag "XXX SON" senang sket hehehehe
 Sessi makan

OK .... setelah sekian lama baru aku update blog ni ...sbb pagi tadi adalah sorang kawan tu cakap ...aku ni tak peka kawan2 keje apa .... tak sensitive dengan kawan .... hahahahah

ok ...aku nak cakap camni lah ....It's not that you don't care. But for some people, what they are doing now is 'privacy' for their fren which was their classmate 17 years ago, no matter for what reason (lepas 17 tahun tak jupe, sebuk2 nak Tanya plak keje apa). So I didn't ask. If they want to tell me, im ok. If they don't want to, im still ok, and they are still my fren.

As for me, I can tell them what im doing now. If they want to know. If they don't, im ok...and they are still my fren. (selalunya aku lebih excited nak citer pasal novel2 aku berbanding kerja aku sebagai Pencacai Syed Mukhtar Albukhary" ...it's not that I'm not proud of my job ... I love my job ...nak masuk tahun ke tujuh dah keje sini ...kalo tak kerana suka ....aku dah tukar kerja dah...

Cumanya ....writing my passion since zaman sekolah lagi, so selalunya aku lebih excited citer pasal novel hehehehe

I just don't want to make my fren uncomfortable with my question, that's it. Some people proud of their job, no matter what it is ( I like this kind of people. Yusnita bangga je kata dia keje taska ...ok aper!). Some people just like to be humble and it's ok (ada orang keje penyelia plant ....tapi kata keje guard). And some other people like to show off (I don't like this kind of people, but I can let it be, ada aku kesah hehehe) its up to them.

I know ...some of them keje TUDM ...TLDM or what so ever ... im proud of my fren ...tak kira kerja apa....they are part of my masa lalu yang indah .... so what kalo dia kerja kilang ke, guard ke ....???

Sampai sini je ...kita jupe lagi nanti

oh ...bonus track...sbb korang tak dapat tgk gambo aku yg terlindung tu .....

Tapi masa reunion tu montel dah tak pakai baju melayu ni...dah tukar t shirt ...sbb seluar ketat ..maklumlah ..org bajet2 kurus hahahahhaa


No comments:

Post a Comment