Friday, September 21, 2012

Post Santai-Santai

Hmm.....aku janji ngan bebudak opis nak terbitkan FILEM MERAPU VOLUME 3 ...aku dah draft ...tapi belum cukup merapu utk aku publishkan ...jadik aku harap .... semua boleh bersabar

MAK PAH (yang sudah tetentunya banyak membantu memberikan input utk menjayakan FILEM MERAPU VOLUME 3 tu bersabar .....(kang bebila lepas pilem aku BOX OFFICE kita p main paintball hokey)

Assistant aku Mimi yang sebuk "saya dapat watak apa kak?"

Sheera yang sebuk nak amik watak kusyen tu .... (entah mana idea tah nak jadik kusyen pun aku tak tahu ler...ikut suka ko lah) kekekek

Ila (yang takleh ditunaikan impian dia nak jadi heroin sbb tak cukup tinggi ....tapi takper saya akan usahakan watak utk kamu) diatas bantuan Kak Pah ...dia dah siap antarkan resume bagi pihak ko ..sila terharu hokey ...

Dan yang lain2 yang tak sabar (bajet retis ler sangat ...ada yang tak sabo menunggu kemunculan ko ... hahaha)

Berbalik pada tajuk (gelak tutup mulut lepas 6 perenggan merapu baru kembali ke pangkal jalan) eleh ...macam korang tak biasa .... kekekkee

Aku terima surat ni pagi tadi ....surat royalti ....utk buku yang mana satu ...bio ler rahsia .....tgk pada jumlah royalti ....kekekekkeke
Kalo korang ada rasa nak mintak aku belanja makan2 kat hotel ...nak mentak aku belikan proton PREVE, nak mintak aku taja p jalan2 kat LEGOLAND atau mungkin aku sponsor menunaikan UMRAH .....

SILA BERHENTI BERANGAN SEKARANG hahahahahha

Sebab ... ni bukan jumlah royalti aku ....hahahahha ...aku rasa pengarang surat ni guna template pastu lupa tukar figure .... kat surat tu ....royalti aku x banyak tu pun .... kalo byk tu ..dan aku dapat royalti every 3 months ...harus aku benti keje PENCACAI ni hokey .... tapi takperlah ...kot dengan doa penulis surat ni ...makbul pulaknya ....dapat aku royalti byk ni .... muehehehehhee

Bak kata pepatah ...rezeki ayam nampak di kaki ...rezeki manusia siapa yang tahu ...kalo rezeki manusia nampak di kaki ...sket lah bahagian aku sbb saiz aku aku kecik ...tapi kalo topap ngan saiz kaki montel .....11 ....luas rezeki muehehhehe

Ni samalah dengan konsep ...syurga isteri bawah tapak kaki suami ...kan ke beso syurga aku tu .... cuba kalo syurga suami bawah tapak kaki isteri ..bersempitlah montel kat kaki saiz 4 ....harus dia request mintak kuar dari syurga tu karang ahhahahahha



No comments:

Post a Comment