Friday, September 7, 2012

Ini Kisah Tentang GAYA ....

Post ini adalah tentang Gaya .... macam2 gaya ada .....mari kita tengok ....
Gaya Pertama ....assistant aku ..Mimi ...gaya menjawab tepon ....korang ada assistant yang jawab tipon gaya "lututku di kerusi" macam ni? Elok2 kompeni bagi kerusi suh letak punggung , diletaknya lutut kat situ (x sopan kalo sebut bontot walaupun merujuk benda yg sama tanpa berniat lucah)
dah pandai buat muffin fondant hokey skang ....hehehe
PE aku ..berbaju raya bersama sekuntum bunga didada .... terus kena panggil "Kak Bunga"
Apapun ..anda kelihatan begitu gorgeous hari itu ....bersama "pakej rambut baru"
Ni Afif ....jenis gaya "gaya penulis novel bertajuk -Aku, dia dan Kim Kardhasian!"
Dia sibuk cakap kat aku "novel aku dah nak siap ...dah 3 baris dah" hello ..novel tu kurang2 550 muka surat tau tak ....hahahaha
Ni Gaya "Aku Tumpas Di Ampang Park" beli kasut lagi ....entah dah berapa pasang kasut aku beli sudahnya duk dalam kotak je ....tapi kasut ni rasa selesa (kasut yg duk dalam kotak tu pun dulu aku kata rasa selesa...sudahnya dia selesa je dalam kotak) hahahahhaa
Ni post "Aku cucu nenek ...ada sesiapa berani marah aku sbb hijack manik2 nenek nak buat bunga kristal ni?" panjang tak nama gaya .... ni masa raya hari tu ...mak aku sibuk buat bunga kristal...dia pun sbuk nak buat ...habis bertabur manik2 mak aku..sudahnya mak aku tertido...dia masih kerjakan manik tu.
Ni gaya sambut besday tapi berposa ...teringat dolu aku ada kawan yang setiap kali ulang tahun dia ...dia mesti posa ...sbb dia kata bersyukur kerana masih diberi pjg umur hingga bertemu besday dia yg berikutnya ....dan aku pun masa tu berhasrat lah nak ikut jejak dia ....nak posa masa besday aku ...harammmm sampai skang takder pun aku posa masa besday aku heheheh
Ni gaya "berenang dilautan" anak buah aku ..... muka eksen ala2 "aku terror hokey boleh buat gaya camni ...ko boleh?" hahahhahaa
Ni gaya menapau makanan selepas Majlis Jamuan Raya kat opis ...takder entry pasal jamuan tu sbb aku tak sempat nak amik gambo byk .... aku ada dua miting hari tu ...bz .... dan terus terang aku tak berapa "menikmati" makan2 tu .... aku dah plan dah miting tu ...aku nak masuk miting pagi tu ...meeting ptg, aku ingat nak escape ...aku dah siap2 cakap kat PE aku, malas nak dtg miting ptg tu ...skali client mintak tukar ...kena reshedule dan terpaksa lah aku masuk gak miting ptg tu ..hampeh!sekian tima kasih hehehe
Hahhahahaha ni gaya terakhir ..... hahahahahahhahaa nak tulis pun rasa sendiri muntah darah
Ni gaya "Kami Pasrah!"
Amik gambo sendiri .... raya ni aku balik dua beradik je .... jadik lepas smyg rasa buat ler pose2 sendiri ...amik2 gambo sendiri .... hahahahhaa


No comments:

Post a Comment