Friday, September 14, 2012

Filem Merapu Volume 2

Oklah ...sambung Filem Merapu yang "Merapu Production" aku terbitkan semalam ....

Nampakya aku terpaksa Rev Up volume 2 ....sbb ada yang tak puas hati namanya tak keluar dalam ucapan terima kasih ....kan aku dah kata ...aku takleh leh tulis nama semua orang ...gigih lah aku karang nak menaip sejuta nama pembeli novel aku tu (tak nak kalah ko ...sejuta tu beli novel aku, bleh ler aku tunaikan impian aku nak beli Semi D 3 tingkat ngan Hummer sebijik dengan langsaikan PTPTN tu hahaha)

Ada sorang project team aku kata kat aku masa meeting bbrp hari lepas "amik economy...bussines ...tp jadik writer?"

Hello ...dalam dunia ni ..mmg berjuta2 manusia yang masa studi dulu study lain ...tp bila keje ... keje lain ...ada yang belajar medic...tapi jadik penyanyi....ada yang belajo akaun tapi jadik seketeri ...ada yang belajo seketeri ..tp jadik engineer ....teeeetttttt terlebih sudah hahahaha .....tu kes2 terpencil dan terlampau sahaja okeh....

Alah dulu masa kat uni aku mmg ada apply pun nak amik Pengajian Bahasa Dan Linguistik tu ....tp tak dapat sbb diorang kata STPM didulukan ...aku ni kan dari Matrikulasi .... tak kelas kot (cebik bibir)

oklah ...demi tak menghampakan ...aku tulis ler nama dua orang lagi yang keciciran ni ..(keciciran ....bukan keciritan .....baca betul2 ....hehehe)

Biha- dia ni nama dah berjuta kali dah ni aku petik dalam blog aku ni ...nak jugak aku kredit nama dia kat senarai pembeli ...yelah2 ...dia ni dulu masa novel pertama aku KIFARAH CINTA ...dia ada beli novel aku tu tanpa tahu aku yg tulis .... tak sangka aku ...ada yang beli novel aku tanpa sengaja hahahahah...tima kasih lah yek Biha .....

Hasilah .... dia ni salu kalo musim2 stress dia kena kuarkan timesheet duk menjerit2 dengan lagu yg aku tak tahu ler terbit zaman bila ....tp ada skali tu dia nyanyi lagu Nurul ... bleh dia kata lagu zaman dia belum lahir? sentap mak hokey ...apa dia ingat mak ni tua 23 tahun dari dia ke haper ...sentap TEJO ...SENTAP (tejo tu satu kod rahsia yang aku, assistant aku mimi dan PE MAAH je paham) hahahahaha

oklah ...sebagai penutup ....mari kita lihat ..apa dessert yang ada utk hari ni ...ada dua je

Ni coretan Wanja kat belakang novel aku yang dia beli ...sampai silap2 tarikh tu punya nak tulis nota terharu hehehehe ....tak tahu ler korg bleh baca ke tak ....

Akhirnya ...Keputusan Deco Raya dah kuar ....
Yang Happynya - Dapat jugak jadik juara setelah bertungkus lumus ....kalo tak dapat juara mmg berlaku rusuhan ler jawabnya
Yang tak Happynya- hadiahnya benda alah kat bawah ni je ....kot ler ada hamper ke ...duit barang 500 ke jadik ler ...bleh buat makan2 sket happy2 kan hati kan ? kejam ..kejam ...dorang sume kata next year tak mo buat dah ...sbb dapat benda kayu yang takleh makan ni jer ...kot lah dapat Proton Preve sorang sebijik ke kan? hahahahaha

Sorry ler ....ada telah memburukkan gambo anugerah tu demi nak mengkaber nama opis aku walaupun ada tahu ada reader blog aku dah tahu aku keje mana ..siap antar email dan aku telah menafikannya (bajet artis ler katakan) hahahahhaa



No comments:

Post a Comment