Thursday, July 21, 2011

Rasa sebak ... dan bersalah ....

Lepas lunch tadi ... sementara mencari mood memulakan kerja ..aku "merayau2" kat internet .... terjumpa blog ni ... tak tahu macam amna aku boleh sampai blog ni

http://miera301.blogspot.com/2011/03/brain-tumor.html

Sedih pulak membacanya ..tak pepasal aku dah ternangis ..ish ..tak macho tul hehehe . Rasa bersalah sbb kdg2 aku merungut jugak pasal diri aku ni ..apsal aku macam tu , apsal aku macam ni ..padahal orang lain dugaannya lebih teruk , macam dalam blog ni ..sampai terlantar tak boleh buat apa

At least ...aku masih boleh buat macam2 ...sesetengah perkara yang aku tak boleh buat , atau belum boleh buat .... cuma masih belum masanya ....

Bukan aku patut bersyukur ke ? huhuhuhu ....insap kejap ....

No comments:

Post a Comment