Monday, September 15, 2014

After Almost a year.....

Mak aih ...tengok2 balik kat last post dalam blog ni ...5 September?
Humang aih .... lama nya tak memblog ....

oklah ..lepas sekian lama ..aku malas nak berleter panjang (seperti janji2 manisku yang lalu yang ujung2 nya aku berleter panjang jugak ....) tapi kali ni korang tengoklah sendiri samaada aku menepati janji atau tak kah kah kah

Aku pun xtau naper aku lama tak memblog ..paling senang ...MALAS ...tu jer

Benda2 baru berlaku sepanjang tempoh tak memblog?

ok ...

1) Novel terbaru dijangka diterbitkan dalam tahun ni ...tu pun kalo editor tak PLING manuskrip aku ...suh edit balik kah kah kah ...harapnya idok lah kan .....

2) ....ehem ehem ... I dah ada baby skang (apsal macam pelik je ayat ni? ) kekekeke
Nama : Seri Sumayyah Ong , Lahir .... 3 March 2014, KPJ Kajang, Berat 2.9kg. Czer .... ni panjang aku nak citer ...tapi next time la...sbb tadi dah janji tak nak membebel kan? KONON ....hahahaha

Ni gambo dia masa baru lahir ...umur tak sampai sehari...lahir2 dah Nampak baka bapak dia memenuhi ruang kah kah kah. Mungkin sebab masa peknen dulu aku asek bertekak ngan boss aku Mr A3 tu ...moga ko bijak macma A3 lah nak...jadi Ir keh keh keh
 
Ni gambo terbaru .... 14 September ....umur? korang kira sendiri .... pandai math kan? Jangan jadi melayu pemalas sangat kekekekkee ..berat skang 7 kilo lebih ...
muka? menten ikut muka bapak dia ....kalo nak amik gambo  Sumayyah dengan bapak dia ...takyah pakai flash...sinaran didahi sudah mencukupi .... kekekekeke
Dalam byk2 yang ikut rupa bapak dia tu ...mata sepet, dahi luas, rambut pacak, hidung kepek (hidung mak dia mancung hokeh) ada satu je ikut mak .... bulu mata panjang ..sbb kalo ikut bapak dia mmg 'speses kurang bulu' kuahahahahhaha
 
ok ...untuk masa ni ...lepas lama tak berleter...ini mencukupi la...lepas2 ni aku buh lagi cerita dan gambo sumayyah banyak2 ..sampai korang cemuih nak baca dan tengok sambil mengutuk (macam ko sorang ada anak) kah kah kah ...
tapi mak tak kisah nak ...mak ni kan speses "ko katalah apapun ..selagi mak tak dengo ..mak hokey je" kekekekekkee
 
ok ..sampai sini je ...karang2 membebel lagi hahahaha

No comments:

Post a Comment