Friday, March 29, 2013

Signing Ceremony-Edisi 2

Sambungan Signing Ceremony hari tu ek .... lama nak masukkan sbb internet gila slow ...slow pun tak gila camtu ...EDISI 3 ada utk sambungan ek ...ada lagi gambar sket2

Dan plak ada yg merusuh2 sbb gambo dia tak dimasukkan dalam Edisi pertama... tolonglah paham dengan keadaan internet opis kita ni ... kalo nak nak buat pakai hp ...mmg ada yg blekberi aku ke dinding karang dengan tahap kesabaran aku yg senipis bawang ni .....

Ditambah lagi ...takyah nak bajet sangat lah masuk blog aku ....
blog aku je pun ...bukan ada viewer dari semenanjung arab ke, lahad datu pun silap2 takder....habis2 jauh pun lembah pantai je tempat nurul izzah ...eh apsal plak nurul izzah masuk sini ...sbb dah dekat PRU ....hahahahhaa

Jadi marilah kita takyah hiraukan parlimen nak bubar ke ...tak bubar ke ..terbubar sendiri ke hahahhaha sampai masa jangan lupa mengundi ye ...tak kisahlah apa parti korang ..parti pinggan mangkuk sekalipun ...marilah sama2 kita menunaikan tanggungjawab terhadap negara ....dan sama2 lah kita menghormati pandangan politik rakan2 kita ...abah aku pesan dulu ...toksah gaduh2 pasal politik ..jangan sampai hilang kawan sebab politik ...sungguhlah tak berbaloi....dan takyah lah nak taksuban sangat ek....

apsal plak dah macam pesanan khidmat masyarakat kat era ni?

ok2 ...mari kita sume kembali ke pangkal jalan dengan menonton gambo2 yang disediakan ....hehhehe

Gambo pertama ......Ni Kak Laila .....Gang Tanah Aina ...macam biasa kemunculan pertama ...aku sajer pilih gambo yang lovey dovey ...peluk2 muah2 ni ...saja nak kasik saper2 yang tak penah merasa pelukan mesra kak Laila makan hati ..sila makan hati sorang2 ....hahahhaa ...tu lom kira cuddle teraphy lagi tu .... nak tau apa cuddle teraphy? p google sendiri ...tu lah gunanya internet ...cari maklumat2 berpekdah ..bukan pesbuk ngan twitter je ...sket2 nak ngadu kat dinding ...sket2 nak tulis kat dinding .....eceh! hahahahhahaa
 
Gambar berikut ....ni promotor aku dia suh amik gambo dia tgh berunding ngan aku ..apapun dia ni mmg bagus ...promotor .... jaga duit ngan buku skali hahahhahaa ...ko mmg canggih leen ....sbb tu lah ketiadaan ko sungguh di rasakan ..... (KOD)
 
Kak Shida ....PC ....aku penah rasanya citer pasal dia kat sini ...tp gambo baru pertama kali muncul ....takyah lah nak bajet2 sangat tuan blog ...ko ingat blog ko setanding beautifulnara ke haper? hahahhaa eh! tak kisahlah ..yg penting aku kerah otak cari idea sendiri dan cari gambo2 sendiri ek .... apa ingat gossip opis aku tak hot? eh! kdg2 lagi hot dari gosip fazurina nak kahwin tengku mahkota johor tau .... tu lom kira kalo kitorang kuarkan bideo....ha! mmg bideo china doll bukan tandingan la hahahhahaha
 
Ha ni dia orang yg merusuh kata aku tak letak gambo dia kat blog ...ha skang aku dah letak ni ..print screen sana ..letak kat destop ko ke ....kat pesbuk ke ....hahahhahahah
 
 
Ni kemunculan yang ke 800 kali dalam blog aku hahahaha
Shamimi .....
ke gambo ni dah ada kat Edisi satu ha? aku pun kompius sbb percubaan nak masukkan gambo ni je dah dekat 90 kali ....(silalah korang percaya ...kalo korang tak caya ..saper plak nak caya aku neh)
siap sponsor muffin lagi tu .... support "besan" lah katanya .....hahahaha
 
Ni dah akhir2 sessi penjualan ...buku yang dua longgok tu dah reserve utk org .... masa ni aku rasa ada baki 6 keping buku lagi yang belum terjual
Kiri skali yg comel skali aku (takkan aku nak kata pendek skali kan? blog aku ..haruslah aku credit yang baik2 je utk aku) hahahhaha...sebelahnya leen ....dah 7 kali kenalkan .... pastu G .... pertama kali jugak rasanya masuk blog aku ....takyah nak kepit2 bibir sangat ek hahahhaha pastu hasilah ....ni dah beberapa kali masuk blog aku .... pastu setiap kali nak tgk blg aku ...mintak link kat aku ...cuba lah ko letak kat list peberet ko blog aku ni ....kalo tak peberet sangat pun ....at least senang nak roger2 nanti....
 
Ni hasilah ...sama seperti di atas .... potographer utk majlis ni .... mana tema pink dia? bunga kecik2 tu pink katanya. dia kata dia paling sesuai berbesan ngan aku ...sbb aku suka memetir ...dia plak pekak ....bagus jugak kekdah dia tu kan .... hahahahha
 
G skali lagi ....
 
Ha ...ni bos aku alex .... dulu dia pernah wujud dalam blog aku masa makan2 project aku ..gambo sipi2 je ....tp aku rasa baju sama ....dia beli novel aku okeh walaupun tak baca buku melayu ...diap cakap....habis baca tu karang bahasa melayu dia akan menjadi lebih baik ....dan lagi ....dia beli Jangan Lupa Namaku je ...sbb tu je yg ada nama aku ...yang dua lagi tu kan nama pena ...dia tak mo hahhahaha
 
Apip ...muka pasrah sbb kena paksa beli ...sbb masa tu buku tiggal 3 keping ....malas nak bawak balik ...aku paksa dia ngan aiman beli ...
Aiman : buku pun kena paksa beli
Apip:aku pun sama
Aku: aku tak kisah langsung pasal "keikhlasan" korang membeli buku aku ..asalkan buku aku habis ....hahahahhaa
 
Spesel treatment utk Kak Ely ....sign buku kat tpt dia lepas sume urusan selesai .... sebelah dia tu ....PE dia ...org baru ....masuk gambo sipi2 je ...jadik ler kekekkeke
dia konon2 sebuk nak jadik bodigad aku ..last2 dia tak pedulikan aku pun dengan si nabiha ..sibuk makan ....yg sabo jelah aku ....hahahaha
 

 

No comments:

Post a Comment